Org.nr: 964950946
Tom Eric Guterud Alfredsen
Estimert totalverdi
Maksimal totalverdi
kl. 10:00
Omtrent en måned igjen
Du kan fortsatt sende inn tilbud
Alle interesserte leverandører kan levere tilbud. Ingen prekvalifisering. Tilbudene evalueres direkte, og det er ikke adgang til dialog eller forhandlinger.
All kommunikasjon i konkurransen skal skje elektronisk og skriftlig via Hyyr. Spørsmål til konkurransen sendes inn gjennom fanen «Spørsmål» i løsningen, og svar vil publiseres samme sted slik at alle leverandører får lik tilgang til informasjon.
Grønn anskaffelse
Sosial anskaffelse
Innovativ anskaffelse
Universell utforming
Tilgjengelighetskriterier for personer med nedsatt funksjonsevne er ikke inkludert fordi anskaffelsen ikke er ment brukt av fysiske personer
Egnet for små og mellomstore bedrifter
Denne anskaffelsen er spesielt tilrettelagt for deltakelse fra SMB-er
Nore og Uvdal kommune har ansvar for drift, vedlikehold og utvikling av egne bygg og anlegg. Dette omfatter blant annet offentlige bygg, tekniske installasjoner og utendørsanlegg. For å sikre stabil drift, ivareta sikkerheten for brukere og ansatte, og overholde gjeldende lover og forskrifter for elektriske installasjoner, er det behov for løpende tilgang til kvalifiserte elektrikertjenester. Formålet med rammeavtalen er å sikre oppdragsgiver rask, effektiv og sikker leveranse av elektrikertjenester gjennom fast leverandører. Avtalen skal bidra til høy driftssikkerhet, etterlevelse av myndighetskrav, kostnadskontroll og ensartede leveransebetingelser. Rammeavtalen skal legge til rette for både planlagte arbeider og akutte oppdrag, med fokus på kvalitet, tilgjengelighet og god service. Rammeavtale inngås for 4 år. Om leverandøren ikke oppfyller bestemmelsene i kontrakten kan denne sies opp etter ett skriftlig varsel og med umiddelbar virkning. Kommunen forbeholder seg retten til å bruke andre leverandører til enkeltarbeid hvis forholdene tilsier det.
Rammeavtalen skal omfatte et bredt spekter av elektrikertjenester, herunder, men ikke begrenset til: Feilsøking og utbedring av elektriske anlegg, inkludert akutt beredskap ved kritiske feil. Planlagt vedlikehold av installasjoner, herunder periodiske kontroller og tester. Installasjon og oppgradering av anlegg ved ombygging, rehabilitering eller nybygg. Arbeid på lys, varme, styringssystemer, nødlys, brannvarslingsanlegg, tele-/dataanlegg og spesialanlegg. Rådgivning om energieffektivisering, tekniske løsninger og tilpasning til gjeldende regelverk. Levering og montering av utstyr, materiell og komponenter. Dokumentasjon og rapportering i henhold til FEL, NEK-standarder og HMS-krav. Oppdatering av anleggsregister og merking av anlegg. Beredskapstjeneste med tydelig angitte responstider for akutte hendelse. Tilgjengelighet for utrykning utenfor normal arbeidstid ved behov. Rask oppstart og effektiv gjennomføring av planlagte oppdrag. Arbeidene vil kunne forekomme over hele kommunen og ved alle typer bygg/anlegg kommunen eier eller har driftsansvar for.
Tildelingskriterier er konkurransekriteriene som oppdragsgiver skal vurdere tilbudene etter. Leverandøren som har levert det tilbudet som etter oppdragsgivers vurdering scorer best på disse kriteriene, skal tildeles kontrakten.
Under dette kriteriet vurderes tilknyttede krav.
Under dette kriteriet vurderes tilknyttede krav.
Under dette kriteriet vurderes tilknyttede krav.
Vekting iht. vektingsskjema
Denne konkurransen etablerer en rammeavtale
Hvordan avrop vil bli fordelt mellom leverandører basert på avropsverdi.
Avrop tildeles i forhåndsbestemt rekkefølge
Konkurranse mellom kvalifiserte leverandører
Grønn anskaffelse
Sosial anskaffelse
Innovativ anskaffelse
Universell utforming
Tilgjengelighetskriterier for personer med nedsatt funksjonsevne er ikke inkludert fordi anskaffelsen ikke er ment brukt av fysiske personer
Egnet for små og mellomstore bedrifter
Denne anskaffelsen er spesielt tilrettelagt for deltakelse fra SMB-er
29.9 KB
Org.nr: 964950946
Tom Eric Guterud Alfredsen